Kawan-kawan setia

Sabtu, 3 Mei 2008

Mohon pandangan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca PASBANGI, saya terasa banyak kekurangan dalam blog ini dan memohon sumbangan buah fikiran dari anda semua supaya blog ini lebih neriah dan bermanafaat untuk seluruh rakyat sesuai dengan slogan PAS UNTUK SEMUA. Satu lagi saya minta anda yang expert supaya tolong advice macam mana cara untuk memasukkan sisipan video ke dalam blog, saya dah cuba tetapi dengan ilmu yang cetek masih belum berhasil

Regards

4 ulasan:

daud also known as DMZ berkata...

ASSALAMMUALAIUKUM....
CUBA LAYARI LINK DI BAWAH KALAU2 TERDAPAT SEBARANG MAKLUMAT YANG BERMANFAAT..
http://www.zulkiplyharun.com/php/index.php

pasbangi berkata...

Terima kasih sahabat saya DMZ, saya akan cuba

the hazim berkata...

kalau nak masuk video, yang saya tahu, kita copy HTML nya dan paste pada blog(create). contohnya youtube, cari video dikehendaki, pada disebelah kanan HTML nya. Copy, dan paste pada blog anda.

pasbangi berkata...

Saya dah cuba seperti yang sdr berdua sugest tapi setakat ini belm berjaya lagi...TK