Kawan-kawan setia

Isnin, 1 September 2008

Juara yang tidak diraikan:kemenangan hadiah buat isteri

Ramlah Zainalroses@hmetro.com.my
SHAH ALAM:
“Saya tidak jangka kemenangan ini kerana saya menyertai Akademi Nasyid (AN) untuk suka-suka dan ia juga berlaku secara kebetulan. Sebab itu saya tidak membuat persediaan rapi pada persembahan malam ini (Sabtu). “Tapi, saya bersyukur kerana Tuhan memberi saya kekuatan untuk menjayakan persembahan malam ini sebaik mungkin. Apapun, kejayaan ini hadiah istimewa buat isteri dan empat anak yang sentiasa memberikan sokongan padu pada saya sejak minggu pertama AN lagi. “Setiap kali saya pulang ke rumah selepas menjayakan persembahan, merekalah yang menilai saya terlebih dulu,” kata finalis yang juga orang kurang upaya, Azhan Atan, 35, ketika ditemui selepas diumumkan juara AN musim pertama yang disiarkan secara langsung dari Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, di sini, malam kelmarin.Sempena kemenangannya itu, Azhan yang juga bapa kepada empat anak berjaya membawa pulang hadiah utama wang tunai RM100,000 dan sijil sekali gus menewaskan lima finalis lain.

Tiada ulasan: