Kawan-kawan setia

Sabtu, 6 September 2008

Selamat datang ke dunia blogger - AlBrangi

Saya dihubungi oleh sahabat saya, orang lama dunia politik, walaupun tak pernah menjadi calon atau berjawatan hingga ke AJK tertinggi tetapi telah bergelumang dalam dunia politik berpuloh tahun. Dengan pengalaman politik beliau seeloknya dihamburkan pengalaman tersebut ke dunia penulisan blog supaya rakyat ramai dapat merssai bersama kenangan-kenangan pahit manis beliau. Sebagaimana saya kagum dengan penulisan prof Hamirdin saya rasa sahabat saya Albrangi juga mempunyai gaya penceritaan yang menarik untuk dikongsi. Kepada sahabat yang ingin menyokong beliau sila layari http://al-brangi.blogspot.com/. Cuma pinta beliau supaya jangan komen banyak-banyak, pening..masih lesen L.

2 ulasan:

Hamirdin b Ithnin berkata...

Harap anta dapat listkan albrangi dalam senarai bloggers pasbangi. lagi tambah perisa.....

al-brangi berkata...

tq prof, tp ketaq oh kalu letak bawah list blogger terhabat