Kawan-kawan setia

Ahad, 12 Oktober 2008

Kemeriahan bakal menjelang di Kompleks Sukan Seksyen 15 Bandar Baru Bangi bila majlis Eidulfitr ADUN Bangi di adakan di situ. Tarikh 15 Oktober adalah tarikh yang di nantikan oleh warga Bangi untuk beramah mesra dengan ADUN Bangi YB Dr Shafie Abu Bakar. Ada sahabat-sahabat yang tanya saya kenapa tiada disebut Majlis bersama PR. Saya pun tak tahu bab tu, yang saya tahu ini majlis Dr Shafie untuk warga DUN nya. Pada saya DAP dan PKR boleh buat untuk DUN yang diwakili mereka. Setahu saya memang ada majlis bersama, tetapi di peringkat negeri di stadium Shah Alam. Walau bagaimana pun jom bersama Dr Shafie pada 19 Oktober nanti bagi memeriahkan majlis ini. Rasanya inilah kali pertama majlis hari raya dapat dibuat di tempat awam seperti mini stadium ini. Sebelum ini warga Bangi terpaksa berhimpit-himpit di pejabat PAS kawasan kerana tempat itu lah sahaja yang dapat disediakan selama ini.

Tiada ulasan: