Kawan-kawan setia

Khamis, 5 Februari 2009

RTM - Terus jadi tunggangan


Sejak dari sidang media DS Najib tentang kemasukan semula Bota dan keluarnya tiga pengkianat rakyat menyeberangi ke pihak lawan, hingga ke saat posting ini ditulis, RTM seolah sudah berkampung di Perak, melaporkan secara terus perkembangan BN Perak dari masa ke semasa. Ada orang kata ah biarkan saja, kita dah tahu kan, RTM tu Rangkaian Tipu Masyarakat, buat apa pening-pening kepala ambil hal. Tapi saya sebagai seorang yang membayar cukai pendapatan setiap tahun, saya berhak mengungkit salah guna duit saya oleh jabatan kerajaan. Saya tak rela sampai kiamat, kutip duit dari saya sebagai rakyat kemudian digunakan kepada kemashlahatan kumpulan politik yang mengkhianati rakyat yang tiada kena mengena dengan urusan kerajaan.

Tiada ulasan: