Kawan-kawan setia

Rabu, 29 April 2009

Tiba-tiba Naruto muncul dalam blog PASBANGI

PASBANGI memang membuka komen kepada pembaca supaya blog PASBANGI menjadi blog yang asli, duahala dan berilmu. Terkini blog ini dikunjungi oleh seorang pengkeritik blog yang hebat, sehebat dan sepedas AR Adlin dalam AF ASTRO. Saya rasa beliau ini bukan sebarangan kerana berdasarkan penulisan yang panjang dan bermaklumat, beliau ini mungkin seorang ahli politik atau pemerhati politik. Jangan marah saudara Naruto jika saya salah tafsir siapa anda. Terbaru PASBANGI diminta lagi supaya menyiarkan satu atrikel yang panjang. Namun saya meminta maaf kepada beliau kerana saya tidak mampu menyelami isi kandungan tulisan beliau kerana keterbatasan masa untuk mentalaah supaya editing yang dibuat betul dan tepat sepertimana maksud kandungan tulisan beliau yang asli. Cuma disini saya siarkan mukaddimah beliau sahaja dan jika pembaca berminat membaca artikel beliau supaya terus membaca dari artikel yang asli diruangan komen. Apa-apa hal terima kasih Naruto atas kepercayaan anda.

"FITNAH UMNO DAN BAHAYANYA KEPADA MASYARAKAT DI MALAYSIA" Tajuk di atas adalah suatu usaha saya menunjukkan betapa bahayanya UMNO dengan agendanya yang menyesatkan dan mengelirukan masyarakat Malaysia yang berbilang kaum. Umum mengetahui bagaimana UMNO yang ditubuhkan atas kesedaran Melayu melawan penjajah British, maka usaha tersebut pun berjaya dengan tercapainya kemerdekaan Negara Malaysia yang kita cintai ini. Malangnya dalam mengekalkan kuasa ,UMNO telah menggunakan berbagai tipu helah dan cara yang kotor dan jijik semata2 ingin terus berkuasa dengan meniupkan api perkauman, memfitnah, mengelirukan fikiran malah memperbodohkan rakyat. Di bawah in saya huraikan satu persatu tentang bahayanya agenda fitnah dan menyesatkan UMNO. semoga anda semua fikirkan dengan teliti buka hati lihatlah realiti.....(sila ke ruangan komen posting "Hero Kelantan" untuk kandungan seterusnya)

1 ulasan:

Naruto sensei berkata...

Terima Kasih

Ana adalah ahli Pemuda PAS kawasan Bandar Tun Razak!! Bekas KETUA Pemuda Cawangan Taman Mewah sekarang bekerja di Sabak Bernam.. Terima kasih

Wasalam..