Kawan-kawan setia

Jumaat, 1 Januari 2010

Kecurian di Bandar Baru Bangi

Saya mendapat aduan dari sahabat yang tinggal di Seksyen 4/6 berkenaan kejadian kecurian yang menjadi-jadi di sana. Pencuri ini bukan sahaja mencuri barang-barang yang berada dalam kawasan rumah bahkan yang berada di dalam rumah dengan memotong mangga grill. kejadian ini sudah di laporkan kepada Polis Bandar Baru Bangi dan kadang-kadang polis datang buat rondaan namun pencuri ini akan datang semasa polis tidak meronda.
Beliau bertanya saya adakah berlaku apa-apa kecurian di seksyen 4/5 tempat saya , saya kata setakat ini Alhamdulillah belum berlaku lagi. Belum pun sejuk perbincangan saya dengan sahabat 4/6 tadi saya dimaklumkan oleh isteri saya tayar kereta Waja saya hilang satu tayar sebelah pemandu, hanya digantikan dengan batu blok.....saya belum lagi buat laporan polis berkenaan kejadian yang berlaku petang tadi.

Tiada ulasan: