Kawan-kawan setia

Khamis, 24 Mac 2011

Masuk perangkap sendiri

Datuk "T" ialah TRIO 3 orang sahabat macam bujang lapok juga la, merakam, membuat, mempromosi dan mengedar video lucah yang mensabitkan Datuk Seri Anwar dalam tuduhan mereka sebagai pelaku. Sungguh hina aktiviti Datu T ni.... Salah saorang geng Datu T ialtu seorang ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah iaitu lelaki misteri yang sebelum ini dianggap sebagai antara geng Datuk T, mengaku bahawa beliau ada didalam rakaman video seks yang didedahkan kelmarin.

"Saya dalam video itu," katanya seperti lapor Malaysiakini.

Walaubagaimanapun beiau enggan mendedahkan di bahagian mana gambar beliau dilihat dalam rakaman itu kerana ia sudah menjadi kes polis. Turut tampil pada sidang media itu seorang lagi anggota Datuk T iaitu bekas Ketua Menteri Melaka yang menggemparkan negara kerana pernah dikaitkan dengan merogol kanak-kanak bawah umur dan berzina sehingga melahirkan bayi luar nikah beberap tahun lalu. Bagaimana pun kes itu selesai tanpa pendakwaan terhadap beliau. Anggap saja beliau tidak besalah kerana menuduh orang tanpa mengikut syariat itu fitnah yang lebih kejam dari membunuh. Yang Tahu hanya Allah Taala...beliau tidak mungkin terlepas jika benar-benar bersalah. Tan Sri Rahim pada sidang media sama juga turut memaklumkan beliau, Eskey dan seorang lagi adalah lelaki misteri yang digelar "Datuk T".
Beliau juga mengaku bertanggungjawab bersama Eskey mendedahkan rakaman video tersebut.
"T ini trio, three," kata Rahim sambil menambah seorang lagi adalah Datuk Shuib Lazim yang juga bendahari PERKASA

Moralnya...inilah gelagat pemimpin BN yang dikatakan tinggi moral seperti kata Datuk Pa Jeli....membuat, merakam, mengedar bahan lucah dengan dia sendiri berada didalam gambar itu macam tiada apa-apa, sedangkan mangsa berhempas pulas menafikan fitnah yang dikenakan terhadap beliau...

2 ulasan:

Ninja Biker berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nokiamymaxis berkata...

Bukan ke dulu jugak DSAI yang membuka pekung Tan Sri Rahim? tapi mahkamah tak menyabitkan beliau bersalah kerana budak perempuan tu tidak mengaku. So sekarang Anuar cemana? Siap ada video lagi. Komen sikit Dr. Nak jugak dengar hujah bernas dari seorang academician. Tak kan la semuanya propaganda, fitnah, konspirasi..dah banyak sangat dah ni