Kawan-kawan setia

Jumaat, 11 Januari 2013

Aircond service

Bukan bertujuan  membantu iklankan kedai yang bepapantanda Mitsubishi ni, cuma ingin berkongsi untuke sama-sama mendapat faedah dan mengurangkan kesukaran. Kebetulan minggu ini aircond saya rosak dengan tiba-tiba, selepas beberapa hari saya sudah tidak tahan haba bumi Bangi ini terus mencari kedai yang menjual aircond kepada saya dulu. Namun kedai tersebut sudah ghaib...mungkin tutup mungkin berpindah lokasi. Saya pusing satu Bangi tak jumpa, semalam saya buat carian internet dan terjumpa kedai ini dalam web bandarbarubangi blog. Mengikut ulasan bog ini "secara keseluruhan, kedai Yoong Sheng Air Cond Service adalah antara tempat terbaik jika anda mencari penyaman udara atau penghawa yang baik bukan hanya kerana harganya tetapi juga kerana mereka menyediakan perkhidmatan yang cemerlang. Ia juga merupakan tempat yang baik untuk dihubungi jika anda mahu menjual penghawa dingin anda yang sudah pakai. Biasanya mereka sangat sibuk jadi kami cadangkan anda hubungi mereka awal di 016-2339323 (Jessica, panggil selepas jam 10.00 pagi) atau di 03-89256648"
Jadi untuk faedah kawan, dan supaya tidak mengalami keadaan macam saya, saya perturunkan kedai yang boleh memberi aircond service seperti yang diperlkan. JIka anda mempunya kedai yang lebih bagus komen artikel ini.

1 ulasan:

bakeshoppe berkata...


It is my opinion included commentators may be straight, That's remarkable, preserve the item up I will be seeking to get the new blog site! website design Toronto